FNV Belastingservice Info/Afspraak

FNV-leden uit de gemeenten Barneveld, Ede, Wageningen,Renkum en omgeving kunnen voor (gratis) hulp bij het invullen van de aangifte inkomstenbelasting en het aanvragen/wijzigen van toeslagen terecht bij de belastingservice FNV, locatie Ede.

Ook helpen wij bij andere belastingzaken zoals het maken van een bezwaarschrift, het indienen van een middelingsverzoek of hulp bij een voorlopige aanslag (te betalen/te ontvangen). In de reguliere aangifteperiode tussen 1 maart en 30 april werken wij op afspraak. Via de website www.afspraakmakenfnv.nl kunt u online zelf een afspraak inplannen.

Tijdens kantooruren kunt u het callecenter van FNV, bereikbaar via telfoonnummer 088-3680368 bellen om een afspraak te maken. Daarnaast kunt u op maandagavond tussen 19:00 en 20:00 uur bellen met een contactpersonen te ede, Dhr. Teun van der Struijs, bereikbaar op 06-23033388

Tijdens de nazorgperiode van 1 mei  t/m 1 maart houden wij elke 2e en 4e maandag van de maand een inloopspreekuur, ’s avond tussen 19:00 en 20:00 uur. Hiervoor is geen afspraak nodig. We vinden het wel prettig als u vooraf even laat weten dat u wilt komen. Hiermee kunnen we mogelijk voorkomen dat u onverrichter zake huiswaarts moet gaan, omdat u niet alle benodigde gegevens bij u heeft. Denkt u ook aan het meenenem van uw lidmaatschapskaartje en recent betalingsbewijs.

Het adres van de spreekuurlocatie Ede is Bettekamp 29, 6712 EG Ede.

Comments are closed.